برای استفاده از اپلیکیشن مسافران، جاوااسکریپت مرورگر را فعال کنید

آژانس خاور سیر

مدیر: علی یعقوبی
مجوز بند ب:ندارد
آدرس:خراسان رضوی مشهد احمدآباد خیابان رضا بین رضا 29 و 31
نمایش آژانس روی نقشه
توضیحات:

تاریخچه خاورسیر
تاریخ تولد شرکت خدمات هوایی خاورسیر به سال 1375 برمی گردد.این شرکت در ساختمان زیست خاور ، به عنوان یکی از دفتر فروش هواپیمایی ماهان شروع به کار کرد و سپس با گرفتن چارتر های آرت که هواپیماهای 727 بود و بعدا در اختیار هواپیمایی آسمان قرار گرفت در مسیر های تهران ، شیراز ، اصفهان ، کیش و بندر عباس کار خود را بعنوان یکی از اولین چارتر کنندگان قوی کشور و شهر مشهد شروع کرد .

شرکت خاورسیر در سال 1377 با گرفتن مجوز از سازمان هواپیمایی کشوری ایران بحث فروش بلیط هواپیما های سیستمی را در دستور کار خود قرار داد. در آن سال خاورسیر علاوه بر چارتر هواپیما ها در مسیرهای مختلف در مسیرهای برنامه ایی (بلیط های سیستمی) هم شروع به کار کرد. در سال های بعد اقدام به چارتر در مسیرهای خارجی از جمله کویت ، عربستان و دبی کرد که با اجاره هواپیماهای پهن پیکر L1011 که ظرفیت حمل 350 مسافر در مسیر را داشت از شیعیان کویت و عربستان در شهرهای مشهد ، تهران ، کیش ، شمال ، شیراز و اصفهان پذیرایی کرد و با برقراری پرواز و داشتن پکیج مناسب دوستداران ایران اسلامی را جهت این بازدیدها همراهی کرد.

گردشگری سلامت دکتر ایستاده آماده برای درمان خاورسیر خاورتراول

خاورسیر در سال های بعد اقدام به چارتر در مسیرهای خارجی از جمله کویت-عربستان و دبی کرد که با اجاره هواپیماهای پهن پیکر L1011 که ظرفیت حمل 350 مسافر در مسیر را داشت از شیعیان کویت و عربستان در شهرهای مشهد-تهران-کیش-شمال-شیراز-اصفهان پذیرایی کرد و با برقراری پرواز و داشتن پکیج مناسب دوستداران ایران اسلامی را جهت این بازدید ها همراهی کرد.

چرا خاورسیر
خاورسیر با کادری مجرب و تجارب فراوان در امور چارتر فروش بلیط برگزاری تورهای نمایشگاهی و گروهی و تورهای یک روزه همیشه جزو 5 شرکت برتر استان در گردشگری و فروش بلیط هواپیما بوده است.

مدیریت شرکت مسافرتی هوایی خاورسیر همیشه به دنبال کیفیت خوب واجرای عالی و رضایت مسافرین خود در همه مراحل بوده است و با برگزاری کلاس های آموزشی و آموزش ضمن خدمت سعی در رشد و تعالی همکاران خود می نماید . خانواده خاورسیر در همه مراحل سعی در پیگیری مسائل مسافرین و فراهم کردن راحتی آنان دارد. عقیده مدیران خاورسیر این است که مسافرین سرمایه های اصلی این آژانس هستند و همیشه در حفظ این سرمایه ها باید کوشا و پویا بود.


چرا خاورسیر - کارمند مسئولیت پذیر عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
مسئولیت پذیری کارمندان

چرا خاورسیر - رضایتمندی مشتری عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
رضایتمندی مشتریان

همکاران ما در خاورسیر از بدو شروع مسافرت تا انتهای مسافرت همواره همراه مسافر هستند. واحدهای پشتیبانی آژانس بصورت 24 ساعته جوابگوی سوال های مسافرین و مشترکین آژانس می باشند و درصورت بروز هرگونه مشکل در اسرع وقت رفع مشکل نموده و رضایت مسافرین را جلب می کنند.

بعضی از ویژگی های برجسته خاورسیر
کادر مجرب و قوی
خاورسیر سعی کرده است که متخصص ترین و با تجربه ترین افراد را در قالب گروه های تخصصی دور هم گردآوری کند.
تجربه
25 سال تجربه مداوم در صنعت گردشگری ، کوله باری ارزشمند برای ارائه خدمات به مسافران را در اختیار خاورسیر قرار داده است.
بلیط ارزان
با خرید بلیط ارزران ، سفر ارزران ، تور ارزران و در نهایت یک تجربه شیرین ارزان داشته باشید.
تجربه موفق
یک عمل درست از هزار گفته ، کارآمد تر است. تجربه های موفق زیاد خاورسیر در اموری مانند ویزا ، مهاجرت ، برگزاری تور و گردشگری سلامت مهم ترین تبلیغ ماست.
پشتیبانی 24 ساعته
هنگامی که در سفر هستید ، فرصتی برای حل مشکلات لحظه ای ندارید. تیم پشتیبانی خاورسیر 24 ساعته در کنار شماست تا شما بدون هیچ مشکلی ، سفر خود را با شیرینی به پایان برسانید.
برنامه ریزی دقیق
برنامه ریزی ، یکی از ارکان مهم یک تجربه شیرین در یک سفر است. و ما در کنار شما هستیم.
اهداف خاورسیر
تیم مدیریت و پرسنل خاور سیر بر این باورند که با ارائه خدمات متفاو‌ت در زمینه سفر و گردشگری و بهره مندی از سرمایه ارزشمند اعتماد مشتریان، برندی منحصر بفرد خلق کنند و نامی معتبر از خود در صنعت گردشگری بجا بگذارند.


خدمات آنلاین خاورسیر عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
اهداف خاورسیر
فراهم سازی سفری راحت و کم هزینه برای مسافران
فراهم آوردن شرایطی مناسب برای توریست ها و گردشگران برای سفر به ایران با اهداف گردشگری توریستی ، و گردشگری سلامت
فراهم سازی بسترهای مناسب سفر به صورت آنلاین و با کمترین هزینه مادی و معنوی (بسترهای مناسب سفر شامل رزرو بلیط ، اخذ ویزا ، رزرو هتل ، خرید آنلاین بیمه مسافرتی و ...)
ایجاد فرصتی مناسب برای معرفی و بازدید از مناطق بکر ایران و جهان .
رونق بخشی به اقتصاد محلی مناطق گردشگرپذیر (ارتقا اقتصاد بومی)
حفاظت از محیط زیست در سفرهای طبعت گردی با رویکرد گردشگری پایدار و مسولانه
خدمات خاورسیر
از مهم ترین فاکتورهایی که باعث شده اند تا خاور سیر به عنوان سامانه جامع خدمات گردشگری شناخته شود می توان به موارد زیر اشاره نمود:

خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی
خرید بلیط قطار
رزرو هتل
ارائه تورهای داخلی و خارجی (گروهی و انفرادی)
اخذ ویزا
گردشکری سلامت
تشریفات فرودگاهی CIP
بیمه مسافرتی
رزرو بلیط هواپیما داخلی و خارجی
سفرهای هوایی در تمام دنیا در رتبه اول از نظر امنیت و همچنین آسایش قرار داشته و به همین خاطر اغلب افراد برای سفر؛ مخصوصا در مسیرهای طولانی، سفر با هواپیما را ترجیح می دهند. از طرفی یکی از هزینه های عمده سفر ، می تواند هزینه بلیط هواپیما باشد، پس طبیعی است که هنگامی که تصمیم به سفر گرفته اید ، اول از همه قیمت بلیط هواپیما را بررسی کنید. به همین منظور خاورسیر امکان خرید بلیط هواپیما داخلی و خارجی از تمام ایرلاین ها را به صورت اینترنتی فراهم نموده است. همچنین می توانید قبل از خرید هر نوع بلیط داخلی و خارجی با تیم های پشتیبانی تماس گرفته و سوالات خود را برای رفع ابهام از آنها بپرسید.

مردی با موبایلی در دست و دسته چمدان در دست دیگر در فرودگاه عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
خدمات خاورسیر خرید بلیط هواپیما به صورت آنلاین از طریق گوشی عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
خدمات خاورسیر بلیط هواپیما - هواپیما در آسمان در حال پرواز عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
مجموعه بلیط های سفر در سامانه خدمات گردشگری خاورسیر شامل بلیط های چارتری و سیستمی بوده و با توجه به مقصد سفر و همچنین شرایط مورد نظر، می توان بلیط چارتر یا بلیط سیستمی را خریداری نمود. خاورسیر از ابتدای فعالیت خود به عنوان بزرگترین چارترکننده مسیرهای داخلی و خارجی در مشهد شناخته شده است.


رزرو بلیط هواپیما
خرید بلیط قطار
افراد زیادی هستند که برای سفرهای خانوادگی و گروهی و حتی تک نفره ، نشستن در کوپه های قطار و تماشای مسیرهای ریلی را به سایر شیوه ها ترجیح می دهند. تنوع بسیار بالا در انواع قطار و پیشرفت و توسعه ای که در چند سال اخیر در ناوگان ریلی کشورمان به چشم میخورد، بر رشد سفرهای ریلی تاثیر زیادی داشته است. در نتیجه، خاورسیر فروش انواع بلیط قطار در تمام مسیرهای ریلی داخلی را فراهم نموده است. علاوه بر صدور بلیط قطار مسافربری ، می توان برای حمل خودرو نیز از این سامانه استفاده نمایید.

خانواده ای با چمدان منتظر آمدن قطار برای سفر عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
خدمات خاورسیر خرید بلیط قطار 02 عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
خدمات خاورسیر خرید بلیط قطار عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
بلیط قطار فدک
قطار های فدک از جمله بهترین و باکیفیت ترین شرکت های حمل و نقل ریلی کشور می باشد. خاورسیر تنها نماینده انحصاری فروش بلیط های قطار فدک در شرق کشور می باشد که با تکیه بر تجربه و توانایی کارمندان مجرب خود، توانسته است رضایت مشتریان را کسب نموده است. بلیط قطارهای فدک به راحتی در سایت خاورسیر قابل خرید می باشد. این قطار ها با امکاناتی نظیر حرکت با سرعت 200 کیلومتر در ساعت ، عایق بندی خوب صوتی و حرارتی واگن ها ، قابلیت تنظیم دمای واگن از 22 درجه تا 26 درجه ، سامانه صوتی تصویری با قابلیت انتخاب فیلم و موسیقی ، سرو غذا های خارجی و ... در سه کلاس قطار ویژه فدک ، قطار بیزینس فدک و قطار اکونومی فدک به مسافرین داخلی و خارجی سرویس می دهد. (01)


خدمات خاورسیر خرید بلیط قطار فدک عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول


خرید بلیط قطار
رزرو هتل
اهمیت رزرو هتل در سفرها بر هیچ کس پوشیده نیست و نقش آن هر روز در سفر پر رنگ تر می شود. تنوع بسیار بالا در انواع هتل و آسایش و امنیت آنها همگی باعث می شوند تا در تمام سفرها رزرو هتل در رأس امور قرار گیرد. تفاوتی ندارد که به کدام شهر و کشور در سراسر دنیا سفر می کنید، در هر صورت با سامانه خاورسیر می توانید رزرو هتل را به صورت کاملا آنلاین انجام دهید. نمایش اطلاعات کامل درباره هتل ها به همراه تصاویر شرایطی را فراهم می کنند تا بتوانید قبل از انتخاب و رزرو هتل ، انواع هتل ها را با هم مقایسه نمایید تا در نهایت انتخاب بهتری داشته باشید.

عوامل زیادی در انتخاب هتل ، تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می توان به

قیمت هتل
خدمات رفاهی هتل
تعداد ستاره هتل (که به طور مستقیم در ارائه خدمات رفاهی و قیمت تاثیر گذار است)
مکان هتل و دسترسی های آن به مکان های تفریحی ، زیارتی و تجاری شهر
و موارد دیگری که که می توانید درمقاله " قیمت گذاری هتل ها بر چه اساسی است؟ " از آنها مطلع شوید.
خدمات خاورسیر ررو هتل عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
اتاق هتل عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
ستاره های هتل نشان دهنده کیفیت هتل استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول

رزرو هتل
ارائه تور داخلی و خارجی (گروهی و انفرادی)
از مهم ترین خدمات ارائه شده توسط خاور سیر می توان به ارائه تورهای داخلی و خارجی اشاره نمود. تورهای این مجموعه را بر اساس ویژگی های مختلف می توان به چند گروه تقسیم نمود که عبارتند از:

تورهای داخلی (تور مشهد ، کیش ، قشم و غیره)
تورهای خارجی آسیایی و اروپایی (تور دبی ، ترکیه ، فرانسه و ...)
تورهای ویژه بازنشستگان کشوری
تور طبیعت گردی و تور کویر
انواع تورهای انفرادی و گروهی
تورهای زیارتی
تورهای نمایشگاهی
برای آشنایی بیشتر با انواع تورهای فوق لازم است به چند نکته اشاره شود:

تورهای ویژه بازنشستگان کشوری :
خاورسیر با همکاری سازمان بازنشستگان کشوری انواع تورهای داخلی و زیارتی را برای بازنشستگان محترم ارگان های مختلف ارائه می دهد. این تورها دارای راهنما و لیدر بوده و امکانات آنها با توجه به نوع سفر (هوایی و زمینی) و همچنین مقصد و مدت زمان سفر متفاوت می باشد.

تورهای زیارتی :
تورهای زیارتی قابل ارائه توسط سامانه خدمات گردشگری خاورسیر علاوه بر تور مشهد، شامل تورهای زیارتی کربلا و نجف نیز می باشد. این تورها در تمام طول سال و به صورت گروهی قابل ارائه می باشند.

تورهای اقتصادی و نمایشگاهی :
یکی از مهم ترین رویدادهای تجاری و اقتصادی در تمام دنیا، برگزاری نمایشگاه های مختلف می باشد. استانبول، دبی، چین و بسیاری از کشورهای اروپایی و آسیایی در این زمینه فعالیت بسیار خوبی دارند. علاوه براین، در سطح داخلی نیز در کیش، مشهد و تهران نیز نمایشگاه های متعدد و مهمی برگزار می گردند. به منظور آسایش بیشتر برای شرکت در چنین نمایشگاه هایی خاورسیر تورهای متنوعی را ارائه می دهد.

تورهای انفرادی و گروهی :
علاوه بر ارائه تورهای انفرادی و کاملا اختصاصی ، مانند تور های کیش و قشم و تورهای اروپا می توان از تورهای گروهی خاورسیر نیز استفاده نمود. این تورها همگی شامل لیدر و راهنما بوده و در تمام طول سال و در مقاصد مختلف برگزار می گردند. به عنوان مثال می توان به تور گروهی کویر ، کاشان ، اصفهان و غیره اشاره نمود.

و موارد دیگری که که می توانید درمقاله " تور چیست ؟ و انواع تور کدام است؟ " از آنها مطلع شوید.
مجموعه ای از جاذبه های گردشگری و توریستی دنیا در جعبه عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
توریست های هیجان زده نزدیک اتوبوس مسافرتی به هوا پریده اند آماده برای رفتن به تور عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
خدمات خاورسیر خرید تور - نمایی از شهر پاریس و برج ایفل در شب عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول

خرید تور
خدمات مشاوره و اخذ ویزا
اخذ ویزا برای سفرهای خارجی از مهم ترین کارهایی می باشد که با توجه به نوع و هدف سفر و همچنین مقصد مورد نظر شرایط مختلفی برای آن وجود دارد. به طور خلاصه از انواع ویزا به لحاظ هدف سفر می توان به موارد زیر اشاره کرد:
ویزای توریستی یا Tourist Visa ، ویزای کار یا Work Visa ، ویزای تحصیلی یا Study Visa ، ویزای تجارت یا Business Visa ، ویزای پزشکی یا Medical Visa ، ویزای ملاقات اقوام یا Family Visa ، ویزای زیارت یا Pilgrimage Visa ، و ... می توانید درمقاله " انواع ویزا از لحاظ هدف سفر " از آنها مطلع شوید.
از دیگر خدمات قابل ارائه در سامانه خدمات گردشگری خاورسیر می توان به اخذ ویزا و تعیین وقت سفارت اشاره نمود. لازم به ذکر است که خدمات ارائه شده توسط این مجموعه برای دریافت ویزا شامل ویزا کشورهای آسیایی ، شینگن و ویزای کانادا می باشد. به عبارت دیگر، این خدمات شامل موارد زیر می باشند:

مشاوره رایگان ویزای شینگن (ویزای کشورهای اروپایی) ، ویزای کانادا و آمریکا و ویزای کشورهای آسیایی
تعیین وقت سفارت و صدور ویزا
اخذ ویزای مولتی و تحصیلی کانادا به صورت اختصاصی و با شرایط عالی
خدمات خاورسیر اخذ ویزا - عکس رد شدن و قبول شدن ویزا عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
تصویر ویزا ی مولتی کانادا عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
تصویر ویزا ی کشورهای حوزه شینگن عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول

مشاوره و اخذ ویزا
باشگاه مشتریان خاورسیر
شرکت مسافرتی خاورسیر به منظور ایجاد ارتباط موثر بین خود و مشتریانش، سیستم باشگاه مشتریان را راه‌اندازی نموده است.
باشگاه مشتریان خاورسیر با هدف افزایش وفاداری و رضایت مشتریان ، دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات و همچنین بهبود و گسترش خدمات به مشتریان و از همه مهمتر حفظ مشتریان فعلی ایجاد شده است. امیدواریم ضمن ایجاد محیطی گرم، ارتباط نزدیکتری با شما عزیزان برقرار نمائیم.

چگونه در باشگاه مشتریان خاورسیر عضو شویم؟
هنگامی که اولین خرید خود را انجام میدهید، شماره مشتری/کارت مجازی باشگاه مشتریان برای شما صادر میگردد. هم اکنون شما عضو باشگاه مشتریان خاورسیر شده اید.کافیست شماره مشتری را از مسئول مربوطه دریافت نمایید.
پس از عضویت در باشگاه مشتریان، به ازای خرید هر تور، اعتبار متناسب با آن را دریافت میکنید ومیتوانید این اعتبار را برای خرید بعدی خود استفاده کنید.

قوانین باشگاه مشتریان :
✓ اعتبار موجود در شماره مشتری/کارت مجازی فقط برای خرید تور از این آژانس قابل استفاده می باشد.
✓ یک هفته بعد از شارژ شماره مشتری/کارت مجازی می توانید از اعتبار آن استفاده نمایید.
✓ در هنگام خرید تور فقط از اعتبار یک شماره مشتری/کارت مجازی می توانید استفاده کنید.
✓ کارت باشگاه قابل انتقال به غیر نمی باشد.
خدمات VIP باشگاه مشتریان خاورسیر زیر ذره بین عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
پاداش های باشگاه مشتریان خاورسیر چیست؟
پاداش های مادی :
تخفیف در خریدهای بعدی
پاداش های نقدی
پاداش های ارزشمند مالی
سیم کارت رایگان در کشور مقصد
پاداش های معنوی :
ارائه خدمات VIP
رسیدگی به تقاضای مشتری خارج از نوبت
اطلاع رسانی از پکیج ها و تخفیف های ویژه
ارسال رایگان نشریه بروشورهای فصلی درب منزل
مزایای باشگاه مشتریان خاورسیر چیست؟
تخفیف تورهای داخلی و خارجی
ارائه پیشنهادات ویژه ، با توجه به علاقمندی مشتریان
ایجاد ارتباط نزدیک تر با مشتریان
شناخت بهتر مشتریان با دریافت اطلاعات تکمیلی و علاقمندی آنها
انجام نظر سنجی و بهره گیری از نظرات مشتریان در جهت بالا بردن کیفیت خدمات
تکریم مشتری با اختصاص یافتن امکانات ویژه
حفظ و ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان فعلی خاورسیر
مجوز های گردشگری خاورسیر
هنگامی که گفته می شود خاورسیر شرکت خدمات مسافرت هوایی ، جهانگردی و زیارتی ، به چه معناست؟ برای هرکدام از این عنوان ها باید مجوزی جداگانه گرفت و با داشتن هر مجوز ، به همان نسبت، مسوولیت یک آژانس هوایی هم بیشتر می شود و باید خدمات بیشتری را ارائه دهد . شرکت خاورسیر مفتخر است جزو معدود شرکت هایی باشد که در تمامی حوزه های گردشگری فعال است و مجوز های لازم برای فعالیت خود را نیز دارا می باشد. حال به شرح برخی از مجوزهای حوزه گردشگری می پردازیم.


مجوز بند الف مجوز صدور بلیط آژانس مسافرتی خاورسیر عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
مجوز بند الف

مجوز بند پ مجوز فعالیت دفتر خدمات زیارتی آژانس مسافرتی خاورسیر عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
مجوز بند پ

تقدیرنامه قطار فدک از آژانس مسافرتی خاورسیر عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
تقدیرنامه قطارهای فدک


مجوز گردشگری سلامت آژانس مسافرتی خاورسیر عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
مجوز گردشگری سلامت

مجوز بند ب مجوز ایرانگردی و جهانگردی آژانس مسافرتی خاورسیر عکس استفاده شده در سایت خاورسیر خاورتراول
مجوز بند ب

مجوز بند الف
در واقع تاییدیه ایست از سازمان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران صادر می گردد. آژانس های مسافرتی با داشتن مجوز بند الف مجاز به صدور بلیط می باشند.این مجوز شامل اجازه فروش بلیط هواپیما اعم از بلیط های سیستمی و چارتری و همچنین فروش بلیط قطار می باشد. به آژانس های دارای این مجوز در اصطلاح ، آژانس مسافرت هوایی و چهانگردی می گویند. این آژانس ها پس از عقد قرارداد با خطوط هواپیمایی داخلی ، اجازه فروش بلیط این ایرلاین ها را به طور مستقیم و بی واسطه پیدا می کنند.
آژانس های مسافرتی بند الف با رعایت ضوابط مربوطه می تواند به عضویت بین المللی حمل و نقل هوایی معروف به IATA درآید که مجاز به آژانس های هوایی دارای بند الف ، به هیچ عنوان حق برگزاری تور را ندارند و فروش تورهای دیگر شرکت ها نیز برای آنها مجاز نیست.

مجوز بند ب
این تاییدیه از سوی وزارت میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی اعطا می شود. شرکت هایی که مجوز بند ب دارند می توانند به برنامه ریزی ، سازماندهی ، اجرا و نظارت یک برنامه سفر در قالب پکیج تور یا بسته سفر اقدام کنند. یعنی می توانند از یک تور یک روزه تا تور دور دنیا را برنامه ریزی و قیمت گزاری کنند که شامل صدور بلیط چارتری مربوط به تور ، دریافت ویزا ، رزروهتل و در نهایت اجرای تور در سراسر جهان می باشد.

مجوز بند پ
این مجوز از سوی سازمان حج و زیارت صادر می شود که مربوط به سفرهای زیارتی می باشد . با داشتن این مجوز ، شرکت های مسافرتی دارای آن ، فقط مجاز به برگزاری تورهای زیارتی می باشند. به آژانس های دارای مجوز بند پ ، شرکت خدمات زیارتی می گویند . شرکت های خدمات زیارتی ، مجاز به برگزاری تورهایی مانند تور مشهد ، تورهای زیارتی در مسیر عربستان ( حج ) سریه و عراق می باشند.

مجوز قطار
به آژانسی که دارای مجوز الف یا ب باشد این مجوز تعلق می گیرد که طبق آیین نامه از سوی راه آهن جمهوری اسلامی صادر می شود. و می تواند با زیر مجموعه های راه آهن جمهوری اسلامی مانند قطارهای فدک ، رجا ، سفیر و.... قرار داد ببندد و خدمات فروش بلیط قطار ارائه دهد. اگر آژانس مسافرتی ، دارای مجوز از IATA باشد، در این صورت این شرکت مسافرتی مجوز فروش قطارهای بین المللی را نیز خواهد داشت.

مجوز قطار
به آژانسی که دارای مجوز الف یا ب باشد این مجوز تعلق می گیرد که طبق آیین نامه از سوی راه آهن جمهوری اسلامی صادر می شود. و می تواند با زیر مجموعه های راه آهن جمهوری اسلامی مانند قطارهای فدک ، رجا ، سفیر و.... قرار داد ببندد و خدمات فروش بلیط قطار ارائه دهد. اگر آژانس مسافرتی ، دارای مجوز از IATA باشد، در این صورت این شرکت مسافرتی مجوز فروش قطارهای بین المللی را نیز خواهد داشت.

مجوز گردشگری سلامت یا مجوز TT
این مجوز از طرف وزارت بهداشت و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی صادر می شود. به آژانسهای مسافرتی این امکان را می دهد که بتوانند در حوزه گردشگری سلامت و جهت فعالیتهای درمانی اتباع خارجی اقدام نمایند. این خدمات شامل اخذ ویزای درمانی ، پرواز، اقامت هتل و هماهنگی با مراکز درمانی و بیمارستان ها دارای IPD جهت درمان می شود.